Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop en onze service. Ben je ergens niet tevreden over? Neem dan contact op met ons klantenservice, wij lossen het graag voor je op.
Gebruik ons contactformulier om je klacht in te dienen en controleer je e-mail inbox voor de ontvangstbevestiging. Als je iets wilt toevoegen aan je eerste bericht dan kun je dit doen door te reageren op onze ontvangstbevestiging.
Onze klantenservice kan contact met je opnemen wanneer we meer informatie nodig hebben. Wij zullen uiteraard ook contact opnemen om je op de hoogte te stellen van de uitkomst van je klacht en de volgende stappen.
Hieronder vind je enkele FAQ-artikelen die nuttig kunnen zijn:
Probleem met de bezorging
Mijn pakket/product is beschadigd
Ik heb geen pakket ontvangen terwijl de tracking status “bezorgd” is
Een deel van mijn bestelling ontbreekt
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Ik heb het pakket van iemand anders ontvangen
Probleem met een product
Het product is niet als verwacht