Mijn account

Wat zijn de voordelen van een account?

Er zijn vele voordelen. In je account kun je onder andere:   Je huidige bestelling volgen Je persoonlijke gegevens wijzigen Je favoriete producten opni...

Hoe maak ik een account aan?

Bestellen bij bitiba is snel, makkelijk en veilig. Je krijgt de mogelijkheid om een klantenaccount aan te maken tijdens het afrekenen.    Als je alle gewe...

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord wijzigen via “Mijn account”. Nadat je bent ingelogd klik je op “Mijn gegevens” en vervolgens op “Veranderen” onder “E-mailadres”.    ...

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Als je je e-mailadres wilt wijzigen, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag.

Waar vind ik mijn persoonlijke gegevens en hoe kan ik dit wijzigen?

Ga naar “Mijn account” op onze website en log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. Onder "Mijn gegevens" vind je al je persoonlijke gegevens e...

Waar vind ik mijn facturen?

Een overzicht van al je bestellingen en facturen vind je onder “Mijn bestellingen” in je account.   Je factuur wordt ook als PDF-bestand per e-mail gestuu...

bitiba abonnement – hoe werkt het?

Het bitiba abonnement is een handige en flexibele service waarmee je vooraf kunt instellen wanneer en hoe vaak je bepaalde producten wilt ontvangen. Dit bet...

Ik ga verhuizen naar het buitenland. Kan ik mijn account blijven gebruiken?

Je kunt de online shops van bitiba in heel Europa vinden, in bijna alle Europese talen. Dus, als je naar een ander land verhuist, kun je nog steeds al je fa...

Hoe verwijder ik mijn klantenaccount?

Als je een geregistreerde klant bent, vul dan dit OneTrust formulier in om de verwijdering van je account aan te vragen.  Als je als gast hebt besteld o...